Saturday, March 19, 2011

takde arah tuju




sedang aku seronok :face75:bermain-main di fb girl cyma HPcall
dia ajak aku pergi stall yg slalu kami lepak mane lg "che ani"lha
cyma cakap nadh pakai ****** sbub tu laa aku laju jea off fb aku then
terus keluaa...:102:pastu dah sampai sana :45:makan-makan
dulu... dah makan tatahu nk g mane plak...pikir punye
pikir lastly ajak g RR aa.. before that balik :53: rumah cyma
amik helmet dulu..kebetulann tersempak dengan:27: dua
adik-beradik neyh sha nun wanny...so kami ajak diaorang skali
but kali neyh lain sikit coz aku keluar dengan dua org yg
sblum neyh aku tak penah pun keluar pegi tempat mcm ney nun diorang:9:
:96::94:huda n nadh yang lain cam slalu aa cyma,wanny and sha:95::97::93:
sampai kat sana kami pun snap snap laa gamba yang tak seberapa ney
tengok laa seniri
















robot